20 Mayıs 2011 Cuma

www.farklıülkücülük.com Videolar KASETLER Herşey Sitesi kimindir ?

Sana benim yüzük çaldı biliyoruz," diyor. "Nerede o?" Gözleri dar ama ateş doludur. O 23 altmış sekiz.
     "Ben, annem nerede olduğunu bilmiyorum." Onun çıplak ayakla dört cezve kırık cam çakıl, mutfakta duruyor.
     "Sen bir yalancısın."
     "Tekrar sakladı olmalıdır. Sakin ve bunun için bakmak gideceğim."
     O, kendisine yapma yeteneğine sahip olduğunu düşünmüyordu bir ses kükrer ve meyve kase alır.
     onun yüzüne kollarını yukarı çekerek, diyor, "bana başka Mom şey atmayın lütfen."
     "Ben senin annen değilim ki! Beni çağırıyor durdurun. You're sadece kirli yaşlı bir adam."
     "Don't Beni tanıdın? Bu, George benim."
     O geri kase çarparak karşı, yeterince çatlak zor. "Sen değilsin benim George. Beni burada sıkışıp var. Sen yaşlı bir adamsın. Sen ve tüm paramı çaldı şimdi benim alyans aldı."
     "Bu doğru değil."
     Diye nefes nefese, bir an için bir şey söylüyor.
     "Ben size verdiği yüzük, o" diyor. "Ben hiç uzaklara kabul etmedi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder