20 Mayıs 2011 Cuma

Tıklayarak Para Kazan,Günde 10 TL Garanti

"Baba?" diyor. "Ben kendi şarkı sözlerini hatırlayamıyorum, yemin ederim." O ona eski akustik gitar onu diz tünemiş koltuğun kenarında oturan altmış iki ve.
     kırk yedi yıllık Kocası mutfaktan oturma odasına girer. "Bu da ne anne?" diyor. On yıllardır, onların üçüncü çocuk birlikte olduğu zamandan beri, o ve onun anne çağırdı o baba onu çağırdı.
     "Ben nasıl ikinci ayet başlar hatırlayamıyorum."
     "Eh, ne şarkı söylüyor?"
     "Beni yok sayarak olmalıdır. Ben son yirmi dakika boyunca aynı şarkıyı söylemeye çalışıyorum."
     George, kocası, tavana bakıyor. "Eh, görelim," diye sakalın gri anız ovuşturarak, "diyor. "Rain Picking Çiçekler?"
     Gülümsüyor ve güzelleşmek ile gitar strums. "Lucky sanırım."
     "İkinci ayet, yağmur başladığında olduğunu. Yaprakları üzerinde damla hakkında bir şey, ben inanıyorum."
     "Tabii ki." O zamanlar başını sallar. "Nasıl olduğunu unutmuş olabilir?"
     O, bir ahşap gitar, yine basit akorları çalmaya başlar ve o kadar gençken yazdığı bir şarkı söylüyor. O kır çiçekleri bir alanda yürüyüş iki aşığın hikayesidir. Sıcak bir yağmur ve yerine barınak için çalışan, düşmeye başlar, bu çiçekler bir arada almak ve aşık olduğumuzu anladım.
*
"Baba?" diyor. O altmış dört bir. "Eğer kapı tarafından bu dolaba alacak ..."
     "Bu da ne anne?" diyor. Ona teklif yapmaya hazırlanıyor ayakları üzerinde anında olduğunu. "Ne yapmamı istiyorsun?"
     Onun yüzüne bakmak görür ve onun koltuğa kendini geri düşürür. o yüzden sık sık onun eski, kötü arkadaş olmuştur görür halde, o bakış nefret ediyor. Bu karmaşanın bir göz, şaşkın korku biridir.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil