20 Mayıs 2011 Cuma

Paris Hilton Vip Video soyunuyor

  "Ben istediğimi unuttum." Diye başını sallıyor kendi koltuğa yerleşir.
     "Önemli değil. Size geleceğim."
     dosdoğru göz atıyor. Onların iki recliners televizyon önünde kurmak, ama o nadiren artık saatler. Birkaç dakika sonra, ona başını çevirir. "Ne ben bir şey hatırlamıyorum ne zaman yapacaksın?"
     "Doktorlar herhangi bir kötü almayabilir söyledi. Biliyorsun."
     "Ama ne olur? Ne bir gün uyandığımda ve ben her şeyi unuttum ne olur?"
     Diye aralarında küçük masanın üzerinden ulaşır ve elini pats. "O zaman her şeyi size hatırlatacaktır."
     O buna güler kötü bir görünüm kayboluyor. televizyon üzerinde bir fotoğraf dolu manto. o da kendi büyük torun, büyükanne ve büyükbabasının dan Her tüm aile, dinlenme manto. O da çok uzakta gerçekten görmek için olsa bile, televizyon ve bakar resimleri de yok sayar. Birkaç dakika sonra, diyor, "Ayaklarım. Kapıyı tarafından dolaptan bana battaniye almak mı soğuk?"
*
"Sana söyledim gibi tank doldurmak mı?" diye soruyor. O altmış beş olduğu. O da kırk sekiz olduğunu. "Bir keresinde yolda olsun, ben gaz için durdurmak zorunda istemiyorum."
     Başını bobs, bir an için ona bakar ve geri televizyon döner.
     "Bana cevap gitmiyor muyuz?"
     "Ben bile bahsettiğini bilmiyorum anne."
     "Tank. Size tank doldurmak mı?"
     Iç çekişi, o Peru'da antik insanlar hakkında izliyor programı kapatır. Hep Machu Picchu İnka kalıntıları görmek istedi. Birkaç yıl önce, o hiç gitmeyecek gerçeğini kucakladı. "Neden ben araba doldurmak istiyorsunuz? Biz hiçbir zaman haftada bir kez bakkala ama her yere gidin."

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil