19 Mayıs 2011 Perşembe

Anadolu Hayat Emeklilik ile bakın neler yapılıyor !

Bir Afternoon

tarafından Ian Rankin
"'Bir Afternoon' aslen adlı toplama bir göründü Yeni Yazı 2 İskoçya Çalışmaları Edebiyat İskoç Derneği, yayınladığı tarafından.
Arkanı 1984 yılında yoluydu. Ben üniversitede hala 24 idi. Ben ulusal kısa öykü yarışmaları bir çift bazı başarı istiyorum. Bir ya da benim çabaları iki dergi haline yapmıştı ve radyo yayını yapılmış, ama 'An Afternoon' bir kitap uzunluğunda toplama içine atılım temsil eder.
Ben yazdım zaman, ben romanı ilgimi dönüş başlamıştı. Zaten benim ilk uzun çaba (hiç yayınlanan 'Yaz Rites') bitmiş hatta belki de (en sonunda 1986 yılında yayınlanmış olacak olan 'Taşkın' düşünüyordum muhtemelen ediyorum, yılın dedim öğrenci hayat benim veda .)
Ama, komik ben 'An Afternoon' yaklaşık bir yıl önce kadar tüm ilgili unutmuştu. Ben uzun bilmece önce, bir görüş polis gözüyle başka bir hikaye yazmış, unutmuştu ... "Ian Rankin
Ian Rankin, çizgi roman yaratmak için çalışıyoruz hayatına başlayan ama hiçbir sanatsal yeteneği vardı bulundu. Ama iki şarkı değil, ama o bir pop grubu (Amipler), vokalist (Ian kaput) olarak kendini yükleme ve dünya touring oluştururken onu durmadı ... ancak çalıntı okul jotters sayfalarında. grup için yazdığı şarkı sözleri, ancak şiirsel büyüklük Rankin sanrılar verdi.
Lisans Ramblings birkaç yıl sonra, kısa hikaye biraz rahatlama ile döndü. İlk birisi oldu İskoçya 2. Yazma toplama Yeni yayımlanan 'An Afternoon',. O zamandan beri, suç romanları onun 'Müfettiş bilmece' serisi ile başarı için gitti edebiyatının artık çıraklık bir görev yapmıştı.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil